Nyhedsbreve der virker

Digitale nyhedsbreve er en god måde at få dit budskab ud til kunder med en reel interesse i din virksomhed. Modtagerne har selv valgt at være med på din mailingliste, og en e-mail er i dag vores vigtigste skriftlige kommunikationsmiddel.

In the loop

Lav en strategi og taktik for dine nyhedsbreve, dvs. vælg et tema for de emner, du ønsker at berøre i dit indhold. Skal det være nyheder, der kun omhandler din virksomhed, skal det være nyheder fra den branche, du arbejder i eller måske nyheder om de løsninger, du har skabt for dine kunder?

Er der hul igennem?

I systemerne til at udsende nyhedsbreve får du som regel en god indsigt i dine kunders engagement. Hvor mange har åbnet nyhedsbrevet? Hvem og hvor mange klikker? Hvilke billeder og links klikker de på? Det er en oplagt mulighed for at vurdere dit indhold. Vi har gode erfaringer med mailplatformene MailChimp og Campaign Monitor.

Fang kundernes opmærksomhed

Har du en høj andel af modtagere, som slet ikke åbner dit nyhedsbrev? Gennemgå de emner, du har givet de nyhedsmails, du har sendt ud. Er nogle blevet åbnet mere end andre? Allerede når din e-mail havner i indbakken tager modtageren stilling til, om det lyder interessant nok til, at hun vil bruge tid på at læse det. Sørg for at give hver eneste e-mail et fængende, sigende og/eller interessant emne.

Lad Kong Gulerod Reklamebureau hjælpe dig med nyhedsbreve, der virker.

Kontakt os